Kollinger Élete

Fék! Fék! Fék!

2014. január 13. - kollinger

1039563_654243967952255_1730763132_o.jpg

Sziasztok! :) mosoly

A cím nem éppen méltó a mai naphoz. Hogy is történt? Vázolnám... Reggel fél 5-kor keltem, tornáztam, ami eléggé felfrissített ahhoz, hogy iskolába menjek. Torna után reggeli tisztálkodásos teendők, amikkel nem igazán akarlak untatni benneteket. Szokásos utazás, a busz az orrom előtt ment el, én meg integettem neki. Beérkeztem a suliba. Jól figyeljetek! Találkoztam Noyával, Mr. Keletivel, Annával és hű társával Ropival, na meg persze Dórival. Következzenek hát az órák! Miket beszélek?! Dehogyis! Irány a kori jégpálya, korizni fogunk!!! Húsz perc reggeli séta nem árt meg senkinek, tehát gyalog mentünk a helyszínre. Mire odaértünk jó pár tanár és diák gyűlt össze. 

Némi előkészület, ugye, akinek nem volt korcsolyája, az bérelt magának, akinek volt felvette, mi pedig Annával és Dórival fakutyát béreltünk, ami úgy néz ki, mint egy szánkó, csak magasított ülés van rajta és fém az alja, hogy csússzon a jégen. Mr. Keleti átrakott a járgányra, majd Noya ötlete alapján levettük a kabátot, s úgy húztuk fel, hogy az rögzített hozzá a háttámlához. Egy olyan fakutyán ültem, ami két személyes volt, mögöttem volt a másik ülés. Anna ült rá, s kapaszkodott belém és a támlámba. Dóri szimplába ült bele. Aztán jöhet a móka! A tanárock, Noya és Mr. Keleti felváltva toltak minket, nem kis sebességgel, a kanyarokat driftelve vettük be, mint a profi rallisok. Róttuk a köröket, meg se tudom számolni, s ezalatt az idő alatt jó néhány kép és videó készült. Hamarosan azok is felkerülnek, kis türelmeteket kérem! Köszönöm szépen mindazoknak, akik ma velünk töltötték ezt a napot, s segítettek nekünk abban, hogy jól érezzük magunkat! Remélem ők és Önök is élvezték azt a két órát!

Legyen szép estétek, illetve a napszakhoz illően napotok!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr345757071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása