Kollinger Élete

Ki Mit Tube - Miért??!!

2015. szeptember 21. - kollinger

Sziasztok! :) mosoly

 

A Ki Mit Tube 2015 verseny kezdete előtt megkerestek a szervezők. Szerették volna, ha idén is (mert tavaly jelentkeztem) jelentkezek.

Elvállaltam, majd aztán többször is rám telefonáltak, hogy mikor fogok feltölteni a videót. A feltöltés után kaptam levelet, hogy regisztrálták a jelentkezésemet, feldolgozzák, moderálják és megküldik, hogy elfogadták-e, vagy sem. Minden videó után igen választ kaptam, magyarul elfogadták a videókat. Két db jelentkezés volt. Első a sima, második pedig a középdöntős.

Minden jól ment, az első fordulóban 46-dik helyen végeztem, a középdöntőben pedig első helyen. Aztán jött a csavar. Zsűri döntés. Mégpedig olyasféle döntés, mely alapján én nem jutottam tovább, tehát az első helyem és a sok - sok szavazat semmit sem ért. 4 zsűri véleményezte a mi kategóriánkat, melyből csak egy fejezte ki videómról a teljes véleményét. Szerintem a videóm nem produktív volt, mellyel némileg én is egyet kellett, hogy értsek. 

Figyelemmel követtem a dolgokat tovább. A döntőben simán meg tudtam volna állni a helyem, nem volt nehéz a feladat. 

Hogy lett első helyezett???!!! NÉPSZAVAZÁSSAL!!! Ami azt jelenti, hogy ismét az emberek szavazatával ( mellyel a középdöntőben első lettem ) dőlt el a kérdés, ki lesz az első?

Ezt Ti értitek? Szépen kérlek fejtsétek ki a véleményeteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr327805870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gylbert 2015.09.21. 13:37:11

Talán jobban meg kellett volna mutasd magad, pl a szájjal rajzolást én nem hagytam volna ki a filmből. Végül is azon a téren olyat tudsz amit más kézzel se. Aztán hogy mi alapján meg hogy ment a bírálás... Szavaztam Rád mindenesetre és legközelebb is próbáld meg, talán több sikerrel jársz :)

kollinger · <b>www.blog.hu</b> 2015.09.21. 14:15:22

Nagyon szépen köszönöm! Igen, azt bele kellett volna tennem.
Nekem maga az eljárás nem tetszett. Egyik percben a zsűri dönt, a másikban pedig az emberek. Mi dolga is volt a tagoknak? Hmm... Köszönöm a véleményt is és a szavazatot is! Nem tudom, hogy következő alkalommal is fogok-e jelentkezni erre a versenyre. Majd még meglátom. Ez úgyis jövőre fog eldőlni. :)
süti beállítások módosítása