Kollinger Élete

Korcsolyázás

2014. január 07. - kollinger

Picture 17.jpgSziasztok! :) mosoly

Már rég írtam ide. Egy ideig úgy gondoltam, hogy be fogom zárni a blogom kapuját, de valahogy még sincs hozzá kedvem. Nem olvassátok túl sokan, de vannak állandóan visszajáró vendégek, ezért meghagyom. 

Két ünnepen vagyunk túl. Remélem mindenkinek jól telt a Karácsony és a Szilveszter. Sok - sok szeretettel lettetek gazdagok és némi tárgyi ajándék is meglapult a fa alatt. Hisz így szép ez az ünnep. Rengeteg jókívánság és üdvözlet Újévkor, általában így szokott történni, s pár meg is valósul. Egy újabb év vár ránk, melyben megannyi dolgunk lesz. Tavaly nem jött össze a verses kötet kiadatása, de, ami késik, nem múlik. A könyvről jut eszembe. Társultam egy nagyon kedves ismerősömmel, ami azt jelenti, hogy kettőnk neve lesz a borítón és kettőnk gondolatai a lapokon. 

Gondolom nagyon sokan szeretnek korcsolyázni. Nos, én még sose csináltam, bár mindig is elbűvölt és csodálattal néztem azokra, akik képesek száguldozni a jégen. Képzeljétek, én is ki fogom próbálni. Egy fakutya nevű segédeszközzel, mely úgy néz ki, mint egy szánkó, csak jégre tervezték. Még sose láttam hasonlót, csak mesélték és pár képet meg is néztem a neten. Osztálytársak, tanárok, sőt, még Noya is eljön a párjával, aminek nagyon örülök, hiszen szeretek velük ökörködni. Mellesleg erről az eseményről videó is fog készülni, amit gyorsan fel is töltök majd a videós csatornámra, megosztom fészbúkon és itt is.

Aztán e hónapban jön az Index-szel való forgatás. Remélem el fogja nyerni a tetszéseteket. Megpróbáljuk minél színesebbé és extrémebbé varázsolni. 

Legyen szép estétek, illetve a napszakhoz illően, napotok!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr365745019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása