Kollinger Élete

Dal a csendben...

2013. július 17. - kollinger

Sziasztok, szép napot! :)

Miért is adtam ezt a címet ennek a bejegyzésnek? Meg is van:

Ugye több, mint fél éve, hogy csatlakoztam a Nem Adom Fel alapítványhoz, azaz a NAF-hoz. A NAF úgy készült Nick Vujicic fogadására, ahogy senki más se képzelte volna. Egy olyan kórust hozott létre, mely sérült emberekből áll. Miért is fontos ez? El is magyarázom: Sok erőt adunk mi nektek, illetve Ti nekünk. A fogyatékkal élő társak képesek meglepetéseke is okozni. Nem mellesleg a dalban ott van az énekesek szíve - lelke. Ezért is jó, ha léteznek ilyen csapatok. Namármost, én is csatlakoztam hozzájuk. Volt egy kis Casting, ahol eldöntötték, hogy ki jöhet. Én is részt vettem rajta és beválogattak. Jelenleg már nem úgy néz ki a kórus, hogy csak sérültek, hanem már vegyes, aminek azért örülök, mert így közösen adhatunk másoknak erőt.

Hogy miért is adtam a Dal a csendben címet ennek a kis beszédnek?

Az emberek, amikor meglátják azt, hogy sérült és egészséges kötetlenül áll egymás mellett és teljes lélekkel énekel, táncol, akkor bizony mindenki el fog hallgatni. Mi leszünk a "Dal a csendben". Mezőtúron, július 25-én fogunk fellépni a Csillagpont rendezvényen. Szeretném, ha minél többen eljönnétek! 

Szép napot!

Szabi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr885411702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása