Kollinger Élete

Szelíd szörnnyé vált dühödt vad

2013. július 16. - kollinger

Szelíd szörnyé vált dühödt vad

 

Megloptak

Megszúrtak

Mosolyogva lezúztak

Ez volt az utolsó pillanat

Már érzem a maró hatását

A fájdalom minden mozzanatát

Ahogy a kés szép lassan halad a szívemig

Ő nem bánja, csak élvezi

Élvezi, ahogy elveszi méltóságom

Emberi létem, jóságom

 

Képszakadás

Mi történik velem?

Miért áraszt el a gyűlölet?

Keresem a bűnöst megszállottan

Miért teszem ezt ilyen határozottan?

Mit tennék, ha megtalálnám?

Jó lenne, ha én is bántanám?

Nyugodt lennék tőle?

Megváltozna az életem?

Eltűnne a rossz?

Vagy az idők végezetéig tombol?

 

 

 

Őrület

Mely beült a lelkembe

Fájdalom

Mely kínoz megállás nélkül

Bosszúvágy

Mely a jón hajt át

Fáj

Kínoz

Széttép

Nem tudom, mire várok én?!

Vérontás, mely segítene rajtam?

 

Türelem!

Mondták már sokan.

Egy Angyal közelít felém a zűrzavarban.

Vállát tartja, s magához húz.

Nincs már rossz, ami megnyúz.

Bosszúvágy, vérszomj.

Nem kell már, csak fogj!

Karjaiddal szorosan.

Szorítsd el a bennem lévő rosszat!

Öld meg, öld meg, öld meg!!!

Ne engedj el!

Testem elgyengül, talán rád is nehezedik.

Minden gondom elszenesedik.

Szétmállik a forró tűzben.

Csak bámulok a messzeségbe.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr975406936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása