Kollinger Élete

Én hősöm

2013. május 06. - kollinger

Én hősöm

 

Felnézek rád, hisz van okom rá,

Felnézek rád, mert Te vagy a sztár!

Okom van rá, hogy tiszteljelek Téged,

A sztár nekem Te vagy, mert oly különleges vagy!

 

Mosolyod sose tűnik el, állandó erőt adsz vele,

Kedvességed határtalan, s ez megbabonáz engem.

Mindig mellettem vagy, ha vészhelyzet áll fent,

Csupa véletlen ez, de köszönöm neked!

 

Sok fájdalmat adott az élet, pedig nem kellett volna,

Fáj a hátad, a kezed, s lelked is sebezve van.

Ezt én nem bírom, nem tudom nézni.

Az, kit én ennyire szeretek, szenved és vérzik.

 

S ahelyett, hogy búba döntenéd fejed,

Te mosolyogsz, s határtalan erőt adsz mindenkinek!

Én hősöm Te vagy, senki más nem lehet,

Mindig elkápráztatsz gyönyörű lelkeddel, s éneddel.

 

 

 

Köszönöm Istenem, hogy adtad őt nekem!

Nélküle életem eltűnne a végtelenbe.

Sok könnyem kicsordulna, s sírnék sok helyzetben,

Így meg csak rá gondolok, s új erőt nyerek.

 

Felnézek rád, hisz van okom rá,

Felnézek rád, mert Te vagy a sztár!

Okom van rá, hogy tiszteljelek Téged,

A sztár nekem Te vagy, mert oly különleges vagy!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr395285114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása