Kollinger Élete

Valentin nap

2013. április 26. - kollinger

Ezt a verset Valentin nap alkalmából írtam egy olyan lánynak, aki... hát rég volt.

 

Valentin nap

 

E napon minden pár boldog, s szeret,

Rózsák, ajándékok jutnak emberekhez.

Szeretett teljes ölelést váltanak,

A csókok csak úgy csattannak.

 

Furcsa érzés ez így nekem,

Hisz nincs, akit szerethessek.

Volt már rá elég sok esélyem,

Nem éltem velük, vagy elvették tőlem.

 

Tudom, hogy van ember, akit szeretsz és féltesz,

Akkor is sokat jelentesz nekem!

Itt vagy velem jóban, s rosszban,

Nem élőben, hanem a monitorban.

 

Nem baj, hogy csak így láthatlak,

Hiszen már sokszor szívembe zártad magad.

Fájt, amikor sírtál és kivoltál,

Te mégis rám vágytál

 

Boldogság tölti meg szívemet,

Ha engem választasz szíved szerelőjének.

Bármikor, ha kell éjjel is segítek,

Számíthatsz rám minden percben!

 

Neked küldöm ezt a kicsi csomagot,

Benne szép érzést és puszit adok.

Örökké a barátod, s szeretőd leszek,

Amíg az élet Téged, vagy engem el nem vesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr695247699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása