Kollinger Élete

Szépség a szörnyeteg

2013. március 26. - kollinger

Szépség a szörnyeteg.

 

Szépség a szörnyeteg, ez volnék én.

Torz külsőbe zárt meglepetés.

Ha rá nézel a borításra, kicsit megijedsz,

Mert évezredek során sok seb gyűlt össze.

 

Szépség a szörnyeteg, ez volnék én.

A testem kötött, de a lelkem szabad, akár az ég.

Begyűjtök sok szépet, s jót.

Ettől lesz a csomag varázslatos.

 

Szépség a szörnyeteg, ez volnék én.

A csomagolás alapján csak egy rém.

Egy rém, melyből senki se lát szépet.

Csak az, kinek szíve tisztán lüktet.

 

Szépség a szörnyeteg, ez volnék én.

Talán örökre itt ragadok az utca szélén.

Senki se vesz fel, mert a csomag csúf és rémes.

Szépség a szörnyeteg, csak rád várok én!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr655172270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása