Kollinger Élete

Anna

2013. március 26. - kollinger

Sziasztok! :)

Ez a versike egy számomra igazán fontos személyről szól. Nagyon szeretem és boldog vagyok, hogy ismerhetem! Példaértékű erő lakozik benne! Ő az egyik ember, akire felnézek. Remélem tudja, hogy róla van szó és remélem azt is, hogy Ti is, akik ismertek és őt is, tudjátok, hogy róla beszélek. Tóth Anna, örülök, hogy akkor, a TCS koncerten segítettél nekem és áldom a hülye agyamat, hogy nem hagytam a feledés árnyékába veszni, rád kerestem és ismerhetlek! 

 

Anna

A lelkem kiesett a fényről, s nem talált vissza.

Vártam valakire, aki segédkezet nyújtana,

De nem jött senki, s csak ültem a sötétben,

A sötétben, mely a rosszakat gyűjtötte be.

 

Vártam, s csak vártam, míg a lelkem bírta.

Féltem, hogy ez lesz életem utolsó szakasza.

Egyszer csak egy gyöngéd kéz jelent meg, s egy mosolygós arc.

Szeméből áradt a kedvesség, s kezéből a gyengédség,

Arca egyszerű, mégis felejthetetlen jelenség,

Hiszen úgy áradt belőle a szeretet, mint a napból a forró nyári fény.

Hoztál nekem szépet, s jót eleget,

Megfogtad a kezem és behúztál a fényre.

Meglepetések sokaságával vártál engem,

Mert elhoztad azokat, akikkel már rég lehettem.

Életem évfordulóját is csodásan rendezted.

A hazugság bűn, de ezzel csak jót tettél velem.

 

Az életben nincsenek véletlenek, ezt Te be is bizonyítottad nekem,

Hiszen akkor bukkantál fel, amikor szükségem volt a szeretetre.

Minden nap mosolyogva kelek, s fekszem.

Köszönöm a segítségedet és azt, hogy vagy nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr25172261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyi28 2013.03.26. 16:31:19

Nagyon nagyon jó ez a vers! A szavaid mögött erős tartalom van, nagyon kifejezi azt,amire gondolsz, vagy amit közölni akarsz - szerintem. Nem sablonos. Látod, ez a tehetség!
süti beállítások módosítása