Kollinger Élete

Könnyek a szememben

2013. március 15. - kollinger

Könnyek a szememben

 

Élem az életem,

S csak arra várok, mikor hívnak fel.

Mikor mondják el,

Hogy ő többé velem már nem lehet.

 

Élem az életem,

S néha már kívánom, hogy vége legyen,

Mert fáj minden, ami érint,

Fáj, hogy itt hagy mindenki!

 

Élem az életem,

S fáj minden perce,

Aki felém mosolyog, s szeret,

Holnap már egy koporsóban hever.

 

Élem az életem,

S könnyek szöknek a szemembe,

Mert látom, hogy a végén egyedül leszek,

Egyedül, amíg dobog a szívem.

 

Élem az életem,

S a könnyek nem vesznek el,

Várják a következő alkalmat,

Amikor újra arcomra folyhatnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr215135551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása