Kollinger Élete

Neked, s nektek!

2012. december 12. - kollinger

Neked, s nektek!

 

Élem az életem, s csak arra gondolok,

mivel tehetem széppé a napod?

Ha sírsz, a lelkem is veled zokog,

fáj, amit, a szemedből kiolvasok!

 

Minden áldott nap készen állok a harcra,

segítek neked minden pillanatban!

Nem tudom tovább nézni a bánatot az arcodon,

gyere, oldjuk meg, hogy újra mosoly ragyogjon pofidon!

 

Élem az életem, s csak azt látom,

üveg szemek, melyekben az élet haldokol.

Ha sír valaki, én segítenék,

de nem lehet, mert mindenki elfogult.

 

Minden áldott nap harcolok a barátaim boldogságáért,

segítek, hisz ezért élek én!

Nem nézhetem tovább a sok nyomort és szenvedést,

hol a sok szép és kedvesség?

 

Élem az életem ameddig csak lehet,

aztán elmegyek, de fentről segítelek!

Ha boldog vagy, akkor a nappal ragyogok az égen,

ha szomorkodsz, esőként sírok veled!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr194962716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása