Kollinger Élete

Nővérem

2012. december 03. - kollinger

Nővérem

 

 

Nővérkém, aki halkan szeret engem,

De hangosan mondja el a véleményét nekem.

 

Nehéz pillanatokban ott állsz mellettem és fogod a kezem,

Még, akkor is, ha tudod, nem a Te anyád vére folyik bennem.

 

Szeretsz azért, aki vagyok és, aki lehetek.

Szeretsz, mert nagy a szíved.

 

Kis családod néha döntésképtelenné tehet.

De kit érdekel, hisz Te úgy is tudod, mit kell majd tenned?!

 

Szeretlek, mert új stílust adtál hajkoronámnak!

Szeretlek, mert gyengéd, és szerető szemmel nézel orcámra.

 

Jó veled beszélni, mert őszinte és kedves vagy!

Jó veled lenni, mert meleg szíved szólongat!

 

Lehetsz akár a vékonyak királya,

Lehetsz, akár a kamionok akadálya.

 

Én szeretlek, és örökké szeretni foglak!

Mert a nővérem vagy, és nem hagysz magamra!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr184945953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalacska 2012.12.04. 19:04:56

Imádom ezt a versedet!
süti beállítások módosítása