Kollinger Élete

Mama

2012. december 03. - kollinger

Eme vers édesanyámnak szólt. Karácsonyra kapta. Amikor olvasta, nagyon meghatódott és örült neki. Sok embernek mondhatok köszönetet, de leginkább neki!!!

Mama

 

Egy szó, mely igen sokat mond.

Egy nő, ki jön, ha itt a gond.

Egy ölelés, melyet minden nap kapok.

Mama, Te vagy az én angyalom!

 

Ha beteg vagyok, Te virrasztasz mellettem.

Ha dühös vagyok, Te meghallgatod a nyűgömet.

Ha fáj a szívem, Te öleléssel gyógyítod.

Mama, Te vagy az én angyalom!

 

Nem Te szültél, de ez nem bánt!

Mert, aki szült, az a fekete bárány.

Te örökké itt voltál mellettem,

S szeretettel töltötted a lelkem.

 

A sok jót, melyet adtál.

Nem tudom, hogy viszonozhatnám.

Nem tudom, mit tehetnék neked,

Hogy valami jóval kedveskedhessek.

 

Az életem során, Te mindig itt voltál.

Segítettél és a barátom voltál!

S, ha egyszer elmúlik az ének.

Te, akkor is itt leszel velem.

 

Köszönök minden jót és szépet!

A jó létet, s a sok bölcsességet.

Egy mondat, melyet tudok mondani.

Szeretlek anyu, s semmi más nem számít!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr364945931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalacska 2012.12.04. 19:03:10

Ez nagyon szép!!! Hajni voltam
süti beállítások módosítása