Kollinger Élete

Halál, vagy élet

2012. november 24. - kollinger

Halál, vagy élet

 

 

Válassz, hogy élet, vagy halál!

Válassz, mert nem tudhatod, hogy mi jön azután,

Nem tudhatod, hogy ki helyett döntesz,

Nem tudhatod, hogy kinek lesz értelmetlen az élete.

 

Válassz, hisz eljött az időd, mész, vagy maradsz?

Válassz, mert ha csak sírsz, akkor sokan pusztulnak e világban.

Nem tudom, hogy miért neked kell döntened!

Nem tudom, mert én csak egy angyal vagyok, és nem dönthetek mások helyett.

 

Tudod, ha elengedsz valakit, akkor jót is tehetsz neki!

Tudod, ha elengeded azt, akit szeretsz, akkor a világ felemeli.

Hogy kit és mikor, azt csak Te tudhatod!

Hogy hol és miért, az meg az én feladatom!

 

Nem tudom, hogy miért írom e sorokat.

Nem tudom, mert én csak sírni akartam.

Sírni, örökké csak sírni.

Mert pár nélkül élek és senki sincs velem itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr584923555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása