Kollinger Élete

Szerelmes vagyok

2012. november 22. - kollinger

Szerelmes vagyok

 

Szerelmes vagyok egy angyalba, ki földre szállt az éjjel.

Szerelmes vagyok egy angyalba, ki megtölti szívemet szeretettel.

 

Szerelmes vagyok, s a szívem éhezik

Szerelmes vagyok, s a lelkem érted sír.

 

Szeretlek, mert lelkembe új korszakot hoztál!

Szeretlek, mert szívembe új virágot nyitottál!

 

A lelkem keresni fog Téged!

A lelkem örülni fog neked!

 

Boldogan nézek rád, hogy ha boldognak látlak!

A szívem megszakad, hogy ha szomorúnak talállak!

 

Akármerre nézek, csak Téged látlak,

Mert mindenhol ott van a kezed nyoma.

 

A szívem ég, a lelkem keres,

Bárcsak tudnám hol vagy, Te kis kedves.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr274920342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyi28 2012.11.22. 19:48:56

Ez nagyon széééép
süti beállítások módosítása