Kollinger Élete

Sajnálom!

2012. november 21. - kollinger

Sajnálom!

 

Tudom, hogy hülye voltam,

Hisz titkod másnak elmondtam.

Nem tudtam, hogy nem lehet,

Bocsánatodért esedezem!

 

Fájdalom marcangol belül szét,

Hisz olyat bántottam, akit a szívem szeretni vél.

Nem akartam én semmi rosszat,

Mert imádlak Téged, kis angyal.

 

Nem tudom, mivel ragyogtathatom be a szíved,

Te kedves vagy, én meg szíven döftelek.

Sírni tudnék, annyira fáj, amit tettem.

Soha többé nem akarlak bántani Téged!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr574918664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása