Kollinger Élete

Kijár neked a jó!

2012. november 18. - kollinger

Kijár neked a jó!

 

Kijár neked a jó,

Mert kedves vagy és barátságos.

Kijár neked a jó,

Én kis barátom!

 

A sok boldog kismadár neked énekel.

A sok boldog antilop érted szökdel.

Szeretlek Téged, mert betöltöd jóval a lelkem!

Szeretlek Téged, mert mosolyt csalsz a képemre!

 

Neked adom a jót, ha tehetem!

Neked adom a jót és keresem!

Ha kell, egy világot felkutatok neked!

Csak azért, hogy boldogság a Tiéd legyen!

 

Csillag vagy az én szememben.

Csillag, mely ragyog, és megnevettet.

Megígérek neked egy dolgot!

A reményt mindig előtted tartom!

 

Boldog születésnapot kicsi szívem!

Boldog születésnapot, Te kis édes!

Én magam nem készültem neked.

Kérlek, fogadd el e versemet!

A szerelem nem terem a fán.

De ne félj, egyszer úgyis megtalál!

Örök boldogságot kívánok neked!

Én kicsi egyetlenem!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr24912730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása