Kollinger Élete

Hű barátomnak

2012. november 06. - kollinger

Szép jó estét drága barátaim!

Remélem nem unjátok még a témát, de ez egy újabb eltávozással kapcsolatos vers. Igazából nem tudom, kiről szól, csak azt, hogy egy régi barát kérte tőlem. Elvesztett valakit. Megkértem, hogy mondjon pár szót az illetőről és azok alapján állítottam össze a lejjebb látható írást.

Ez egy amolyan "sose hagyjuk el egymást" versike. Érdekes volt, amikor meg kellett írnom, mert nem állt messze tőlem a dolog, hisz én is vesztettem már, nem egyet. Boldogan, mosolyogva, sírva, összeesve gondolok rájuk. Változó hangulattal. Hiányoznak és ezt bárkinek elmondom, mert nem félek bevallani a könnyeimet. Mindig is velem lesznek, a gondolataimban, a tetteimben, a verseimben, bennem.

Barátaim, próbáltam ebben az alkotásban pozitív maradni. Azt hiszem sikerült is. Nem kell az Önsajnálat. Inkább segítsük át azokat, akik egyedül képtelenek.Szeretek mások segítségére lenni. Sajna nem mindig tehetem, de, ha kéritek, ott vagyok. Egyetlen gondom van, nagyon kevesen használják ki ezt a fajta lehetőséget. :( Pedig én non stop rátok érek!!! Illetve nyilván vannak nekem is nyűgjeim, de olyankor is képes vagyok rátok koncentrálni. Félre tudok rakni lelki nyomorokat, csak kérnetek kell! Bárkinek szüksége lenne rám, írjon nekem e-mailt! kollinger2@gmail.com címen megtaláltok! Nem vagyok pszichológus és nem is leszek!

Legyünk pozitívak és tanuljunk szeretteinktől, hogy ha ők el is távoznak tőlünk, tudjunk tovább élni velük és szavaikkal, tanításaikkal! Gondoljunk rájuk, ne hagyjuk őket a feledés homályába veszni! Ha lesz gyerekeink, akkor bátran meséljünk nekik is róluk! :)

Hű barátomnak

 

 

Drága kedves, jó barátom, ki nevetni mindig imádott,

Elhagytál minket, hogy láss egy, szebb világot,

De nem azért, mert mindenki Veled ragyogott. 

 

Én mindig is szeretni foglak Téged,

Még a vég idejében is csak veled leszek

Jó emlékek hada röpül majd el előttem

 

Csak egyet kérek igazán Tőled,

Ne hagyj el örökre!

Nem hagyom, hogy emlékeid feledésbe merüljenek!

 

Aludj velem! Legyél velem!

Szeretlek Téged, míg élek!

Szeretlek, amíg dobog a szívem!

 

Ma elváltunk egy időre, mert menned kellett,

De most már örökre tudom, mi a szeretet

Érted szakad a rózsa, érted sír a húr,

SZERETLEK, MÍG AZ ÉLETEM EL NEM HULL!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr694893944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása