Kollinger Élete

A halál

2012. november 05. - kollinger

Ez a vers olyan témát feszeget, mely sokaknak fájdalmas, vagy épp csak nem szeretnek róla beszélni.

Bemutatkozómban írtam, hogy hamar kezet kellett ráznom vele (kb. 7-8 éves lehettem), ezért is írtam róla. Én szeretek róla beszélni. Illetve elég hülyén hangzik, de végül is ez pont olyan téma, mint bármelyik másik.

Évezredek óta sok - sok ember halt már meg. Hol így, hol úgy. Mindenféleképpen állítunk elhunyt családtagjaink számára egy emléket. Elsősorban fejben, szívben és lélekben, aztán jönnek a tárgyi emlékek. Mindenféle csicsa - picsás oltár, vagy épp a szolidabb kis emlékhelyek. Olyat is hallottam, hogy valaki szivarként búcsúztatta barátját. Elég beteges, de létezik ilyen is.

Sokan vesztettük már el szeretteinket. Mind tudjuk milyen érzés. Itt is van pár lehetőség. Valaki felfogja és megérti, valaki öngyilkos lesz. De olyat is hallottam, hogy okult szeretett ismerőse kárán és jobb életet élt azok után.

Hogy is látjuk a halált? Fekete csuklyás kaszás? Vagy épp valami szép nő/férfi? Mindenki másféleképpen. De vajon nevezhetünk-e valakit, vagy valamit úgy, hogy halál? Esetleg ez csak egy fogalom? Csak meghalunk és kész? Azt hiszem ezt csak akkor tudjuk meg, ha eljön az idő. De ráérünk még!


Én, amikor az elvesztett barátaimra, családtagokra gondolok, akkor tisztán látok adott jeleneteket. Jót és rosszat is. Olykor - olykor nevetek, de van, hogy legbelül zokogok. Én is ember vagyok. Már évek óta nem sírtak a szemeim, de a lelkem elég gyakran teszi. De csak, ha egyedül vagyok. Egyébként erős vagyok, vagy csak úgy látjátok, az már mindegy. A lényeg, hogy senkit se húzzak le. Igyekszem, de néha nehéz.

Na, fogadjátok sok szeretettel a versemet, ő volt a második próbálkozásom.

A halál

 

A halál másoknak fájdalmat,

 a holtnak megnyugvást okoz

Ne szeresd a rosszat,

 mert az csak megölhet!

 

Ne feledd a régi emlékeket,

Ne feledd, hogy kinek, miért éltek!

Ne szeresd a rosszat,

mert az fájdalmat okozhat Neked!

 

Drogok, szeszes italok,

Ez kell Neked?

Csak rajta,

de könnyen vége életednek!

 

Válaszd a jót, rossz helyett,

Szeresd az embereket,

Tegyél jót a rossz helyett,

Légy jó, amíg a halál el nem vezet!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr504892585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boogi 2012.11.05. 22:08:12

szval... nekem az a véleményem az egészről... h a halál egy olyan dolog amiről nem igazán szeret beszélni az ember de tudja, hogy van.. fájdalmas dolog ezért nem is igazán gondol rá...
valaki feltudja dolgozni, valaki nem...:S
minden fejben dől el ahogy szokás mondani...
de ez is butaság... mert ha nem tudod elfogadni, hogy meghalt egy szeretted akkor te is ugyanúgy halott vagy mert mindig arra gondolsz, hogy miért pont ő.. és szinte elvitt magával mert annyira lehúz lelkileg, hogy
nem tudsz semmire sem koncentrálni ...
és a kívül álló emberek akik szeretnek téged.. már lasasn elmennek mellőled mert nem tudnak veled mit kezdeni mert.. lelkileg roncs vagy..
valaki el megy valaki jön..
tesóm keresztlánya halottak napján születt most..
és úgy gondolom, hogy pont azért ilyenkor mert valami új történik...
süti beállítások módosítása