Kollinger Élete

Meglátlak Téged

2015. október 26. - kollinger

Sziasztok! :) mosoly

Amikor ezt a verset írtam, még csak vártam valakire, akinek odaadhatom a szívemet, lelkemet és testemet. Most együtt vagyok valakivel, akit nagyon szeretek és nagyon illik a mába ez a vers is.

Szép napot! 

og3123201505152106318.jpg

 

Meglátlak Téged

 

Meglátlak Téged és mosolygok,

A szívem majd kiugrik a helyéről.

Szemed csodája semmivel se pótolható,

Lelked szépsége szétveti a rossz erőt.

 

 

Kérlek, légy velem, maradj nekem!

Várok én perceket, órákat, napokat,

De ha kell egész életen át.

Csak tudjam, neked adhatom, amit még senkinek se,

Lelkem, s testem boldogságát.

Nem kell félned, nem önös érdek,

Olyan boldoggá teszlek, amennyire csak lélek tehet.

 

 

Évek óta csak járom az ösvényeket,

Vakon tapogatózva lépkedtem az erdőben.

Te minden sarkon ott álltál, vártál.

Fák közül kukucskáltál.

S vártad, megszólítsalak, ne feledjelek.

Ha ezt mind tudtam volna,

Lelkünk már rég egybeforrva mosolyogna.

 

    

Minden érintésed, s levegő vételed felcsigáz,

Óh, Istenem, honnan ez a lány?

Sose fogok rájönni, mert titok vagy,

Minden napra új csodákat tartogatsz.

Segítesz a bajbajutottakon,

Mert fáj, ha szenvedésüket látod.

 

  

Sok minden közös van bennünk,

Mégse vagyunk még együtt.

Pedig tudom, sose lennél képes bántani,

Ahogy én se tenném, inkább meghalnék.

 

 

Remélem eljő majd az idő,

Amikor szorosan átöleljük egymást,

Mint a szél a fákat.

Együtt futunk majd, míg bírjuk,

Akár a gepárd, úgy.

 

 

Csak egyet kérek, teljesedjen be, ami elkezdődött,

Remélem, jól érzem, s nem vagyok ütődött.

Bár a szerelem vak, s határtalan dolgokra képes,

Veled szeretnék átélni még oly sok szépet!

 

 

Meglátlak Téged, s szívem vadul kalapál,

Kiugrana helyéről, ha hagynám.

Kérlek, érintsd meg, nézd mily forró.

Tartsd a kezed, neked adom.

Elkötelezem életem melletted,

Másokra már fél szemmel se nézek.

Legyünk boldogok, amíg szívünk jár,

Aludjunk el egyszerre, s előtte kívánjunk „Jó éjszakát!”

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr808022372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása