Kollinger Élete

Angyali Aranka

2012. november 07. - kollinger

Fúúú, barátaim. 2008 decemberében megismertem ezt a lányt. Olyan gyámoltalan, lelkileg összetört lányka, akit az élet sokszor megtépett. Nem tudom miért, de megszerettem, persze a "szerelem" csak kevés ideig tartott, de jó volt. Aztán le kellett gyűrnöm, mert a szíve foglalt volt és ma is az.

 

 

 

Angyali Aranka

 

 

Drága kis Aranka, hová lett a mosolyod mára?

Mi késztet arra, hogy szomorú légy?

Mi késztet arra, hogy egyedül légy?

 

Törékeny lelked sok kínt cipel,

A sok kín a szemedben mutatkozik meg.

Sokat vesztettél, sokat szenvedtél, sok a rossz, ami benned él.

 

Nem tudom, mi segíthetne Neked?!

Nem tudom, mi segíthetne Nektek?!

De én kívánok Nektek sok jót és szeretet!

 

Sok a gonosz ember, aki lopva néz rád.

Sok a gonosz lélek, aki jót, csak lopni jött hozzád.

Én azért vagyok, és azért leszek, hogy segítsek Neked!

 

Sok a jó, sok a rossz,

De a fájdalom csak rosszat oszt.

Küzdj a rossz ellen, és megkapod a hozzád méltó jót!

 

Szeretlek, mint embert!

Szeretlek, mint lányt!

A szívem hozzád költözik át!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr904895455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása