Kollinger Élete

Helyettem sírnak a felhők

2015. október 27. - kollinger

Sziasztok! :) mosoly 

Gondolom sokan azt hiszitek, hogy én örökké mosolygok. Remélem nem, remélem csak én látom ezt. A lényeg, hogy nem, olykor nekem is vannak ám rossz perceim. Olykor én is tudok szomorú lenni. Ne haragudjatok, hogy soron következő versem kicsit letargikus lett, de szeretném, ha látnátok ezt az oldalamat is. 

Szép napot!

sad-cat.jpg

 

Helyettem sírnak a felhők

 

Bánat gyötri a lelkemet,

Szavak szúrják a szívemet.

Mégis, a felhők sírnak helyettem,

S az arcomon végig gördülnek a cseppek.

 

Fáj, ahogy az élet játszik velem.

Semmibe nézik valós természetemet.

S nem nézik fél szemmel se,

Ahogy kitárom a szívemet.

 

Helyettem sírnak a felhők,

Mégsem az én szememből potyog minden könny.

A lelkem darabokban.

S minden, amit valaha gondoltam, tovaszáll a fájdalommal,

mert nem értem, s nem érzem mi hasznom idelent.

Valaki úgyis belém mar, kitép belőlem egyet.

Ezért kellek én?

Hogy mindent elvegyél?

Azt is, akiért odavagyok?

Akiért, ha kell, világokat rombolok?

 

Bánat gyötri a lelkemet,

Szavak szúrják a szívemet.

Mégis, a felhők sírnak helyettem,

S az arcomon végig gördülnek a cseppek.

Helyettem sírnak a felhők,

Szememből egy csepp könny se jön.

Szívem széttörve hever.

Én még mindig nem értem, miért kell mindennek lennie?

Miért vagány, ha valaki meleg?

Miért utánuk fut minden lány?

Hisz nem ebből szenvednek igazán hiányt.

Egyik se tudja igazán, mi a szeretet,

S mit jelent, ha szeretnek.

 

Bánat gyötri a lelkemet,

Szavak szúrják a szívemet.

Mégis, a felhők sírnak helyettem,

S az arcomon végig gördülnek a cseppek.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr798025328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása