Kollinger Élete

Olyan rossz

2014. június 13. - kollinger

Sziasztok! :) mosoly

 

Ez egy régi vers. Érdekes és fura volt visszaolvasni. 

 

Olyan rossz…

 

Vártál rám, s reménykedtél,

Nem láttalak, pedig kértél,

Minden szó és gondolat,

Engem kért, hogy megfontoljam.

 

Van lehetőség a boldogságra,

Beláttam, s melléd álltam.

Pedig tudtam, valaki más simogatja szívedet.

Mégis azt hittem, veled lehetek.

 

Csalódtam, s vesztettem.

Beletörődtem a semmibe.

Fájt, mert aztán cserbenhagytál,

Pedig csak szívem fájdalmát dalolnám.

 

Megloptak, megtapostak, és még Te is,

Nem tudom megérteni.

Olyan rossz ez a szótlanság.

Nem szólsz, nem nézel rám.

 

Olyan rossz, mert távolodok,

Elhagy az út, amin voltam,

S félek, sose tér vissza.

Olyan rossz, mert távolodsz.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr66300217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása