Kollinger Élete

Első videó

2013. augusztus 18. - kollinger

Sziasztok, szép napot! 

 

Elkezdtem videókat készíteni, melyekben élettapasztalataimat adom át nektek és mindazokat, melyeket nem néznétek, néznének ki belőlem.

Ebben a videóban rövid bemutatkozás látható és... tekintsétek és tekintsék hát meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemszavai.blog.hu/api/trackback/id/tr345466008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laki.szilvia 2013.08.18. 21:30:10

Szia Szabi!!!

Nagyon tetszett nekem az "első videód"!!! Nagyon várom a következőt!!! Nagyon kíváncsi vagyok arra hogy, hogy telnek a minden napjaid az életedben!! Rendszeresen nézzem a blogadat amit megosztasz nekem!!!!

Örülök hogy az ismerősöm vagy mert sok mindent meg tanulok a te életedből!!! Örülnék neki ha hasonló tapasztalatokat megosztanál nekem, mert sok gondom van az életemben!!! Emiatt nagyon sok csalódás és kudarc ér engem!!!!

Üdv, puszi neked: Szilvi :) :D
süti beállítások módosítása